واکنش هواداران به انتقال توپ یورو 2020 با ماشین کنترلی

واکنش هواداران به انتقال توپ یورو 2020 با ماشین کنترلی

پایگاه خبری فوتبالی - یورو 2020 با بازی ایتالیا و ترکیه آغاز شد اما یکی از صحنه های جالب مربوط به پیش از شروع بازی بود که توپ بازی از طریق یک ماشین کنترلی به زمین وارد شد!

به گزارش فوتبالی، پس از تاخیری دوازده ماهه، یورو شب گذشته با بازی ترکیه و ایتالیا آغاز شد که آتزوری ها قاطعانه در این بازی پیروز شدند. پس از یک مراسم افتتاحیه باشکوه، کل اروپا منتظر لحظه شروع تورنمنتی بودند که با یک سال تاخیر آغاز شد اما یک اتفاق با واکنشی گسترده در شبکه  های اجتماعی همراه شد.

توپ مسابقات یورو از طریق یک ماشین کنترلی وارد بازی شد که اسپانسر مسابقات یعنی شرکت فولکس واگن آن را طراحی کرده بود. این لحظه از دید تماشاگران در خانه دور نبود و برخی نیز با تعجب و شگفتی به این لحظه نگاه می کردند. یک نفر نوشته است:" آنها توپ را از طریق ماشین کنترلی منتقل کردند. فوتبال مدرن حالا خوب است، هاهاها!" و دیگری نوشته است:" داستان ماشین کنترلی که توپ را پیش از شروع بازی با خود آورد، چه بود؟" و دیگری هم نوشته است:" کل وظیفه برخی داوطلبان بیچاره برگزاری مراسم این بوده است که آن خودروی کنترلی را به مرکز زمین هدایت کنند و برگردانند." و دیگری نوشته است:"انتقال توپ از طریق ماشین کنترلی حقیقتا احمقانه بود."

البته برخی نیز نگران هستند که از این روش در سایر بازیها نیز استفاده شود. یکی نوشته است:" آیا قرار است که ماشین کنترلی برای بازیهای فصل بعد در لیگ انگلیس استفاده شود؟" ایده جالبی است!"

4125