جملات احساسی ستاره هلندی خط دفاع بانوی‌پیر برای رایولا

جملات احساسی ستاره هلندی خط دفاع بانوی‌پیر برای رایولا

پایگاه خبری فوتبالی - سرانجام بعد از شایعات، حواشی و تکذیب های روزهای اخیر، یکی از شناخته ترین و موثرترین مدیران ورزشی دنیای فوتبال درگذشت، مینو رایولا، مرد شماره یک نقل و انتقالات سال‌های اخیر که تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت بسیاری از فوتبالیست‌ها داشت در سن پنجاه و چهار سالگی بعد از تحمل بیماری و یک عمل جراحی بسیار سنگین و طولانی فوت کرد و این بار خانواده‌اش با انتشار بیانیه‌ای این خبر را رسمی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مینو رایولا بخشی از زندگی فوتبالیست‌های زیادی بود؛ کسی که برای سرنوشت و آینده فوتبالی آنان نقش مهمی ایفا کرد و در دنیای فوتبال نیز فصلی فراموش نشدنی را در تاریخ فوتبال مدرن به نام خود نوشت. حالا در کنار خانواده رایولا، بازیکنان، مدیران باشگاه‌ها و حتی خبرنگاران نیز احتمالا دلتنگ او خواهند شد. با این حال، پروژه او برای تبدیل دنیای فوتبال به مکان و فضایی بهتر برای فوتبالیست‌ها و افزایش شور و شوق هواداران ادامه خواهد داشت.

ماتیاس دلیخت، مدافع ملی‌پوش و هلندی یوونتوس در واکنش به مرگ مینو رایولا، ایجنت و مدیر برنامه‌هایش، به احترام او مطلبی به این ترتیب نوشت و منتشر کرد:

"مینوی عزیز، راستش برای نوشتن این پیام آماده نبودم و فکر می‌کنم هرگز هم نخواهم بود. برای ما بازیکنان، خانواده‌ات و به ویژه شخص خودت این واقعا خیلی زود بود؛ شما هم‌چنان رویاهای بسیار زیادی را برای تحقق کردن داشتی. کارهای زیادی برای انجام دادن هنوز مانده؛ زمانی که از برنامه‌ریزی‌ها صحبت می‌کردی، فکر می‌کردم دیوانه‌ای! اما در نهایت همیشه حق با تو بود. تو می‌دانستی که این دنیا چطور کار می‌کند. هیچ چیز غیر ممکن نبود و تو این را ثابت کردی و به تمام دنیا نشان دادی. از نخستین لحظه‌ای که شما را ملاقات کردم، این را متوجه شدم که انسان خاص و ویژه‌ای هستید. واقعا بسیار متفاوت از من بودی اما همه چیز مشترک بود و مسائل مشترک زیادی وجود داشت. همچنان می‌خواستیم کارهای زیادی را همراه هم انجام دهیم. شما همراه تیم خود برای بازیکنان جنگیدید و به همین دلیل است که محبوب و مورد علاقه همه آن‌ها بودید. زیرا همان طور که همیشه می‌گفتید، آن‌ها مانند فرزندان شما و خانواده‌ات بودند. اما حالا نقش‌ها تغییر کرده و زمان تغییر فرا رسیده است. تو همه کارها را برای ما انجام دادی و اکنون نوبت ماست تا برای کسانی که خیلی دوست‌شان داشتی، یعنی خانواده‌ات، کاری انجام دهیم. من به شما قول می‌دهم که به عنوان یک فرزند و مانند فرزندان خانواده‌ات از هر چیزی که مورد علاقه‌ات بود، به خوبی حفاظت و مراقبت کنم. مینو دلم برای همه چیز تنگ می‌شود؛ درست مانند زمانی که می‌گفتی برای من و برای آینده من، برابر همه می‌ایستی و با همه جدی برخورد خواهی کرد. تو مدیر برنامه‌های من بودی اما مهم‌تر از آن بهترین دوست من بودی که می‌توانستم همیشه از تو کمک بخواهم. کسی که همیشه آماده جنگیدم برای من بود و از همه مهم‌تر، کسی که می‌توانستم از زندگی شخصی‌ام با او صحبت کنم. کسی که آن‌قدر با من صمیمی و نزدیک بود که می‌دانست من از چه چیزهایی عصبانی می‌شوم و از دست خودم سر چه مسائلی عصبانی می‌شوم. من مطمئن هستم که در زمانی دوباره شما را خواهم دید؛ از حالا خیلی دلم برات تنگ شده... دوستت دارم مینو."

گفتنی است که بازیکنان بزرگی مانند زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا، ماتیاس دلیخت و جانلوئیجی دوناروما با او کار می‌کردند. در گذشته نیز پاول ندود را می‌توان نام برد و در حال حاضر نیز در کنار دلیخت، لوکا پلگرینی و مویزه کین از بازیکنان یوونتوس هستند که مینو رایولا، مدیر برنامه‌های آن‌ها محسوب می‌شد.

9404