سوژه روز؛ وقتی رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن دشمن می‌شوند

سوژه روز؛ وقتی رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن دشمن می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن و رئال مادرید همیشه روابط خوبی با هم داشته‌اند اما به نظر می‌رسد امسال این دو باشگاه مقابل هم قرار گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، حواشی ایجاد شده در خصوص مسائلی چون سوپرلیگ، تمدید قرارداد با امباپه و پیشنهاد رئال به او، احتمال حضور پوچتینو در رئال مادرید و احتمال خرید واران توسط باشگاه فرانسوی دو باشگاه مشهور را اخیرا مقابل هم قرار داده.

علیرغم تصور همه اما پاری سن ژرمن هیچگاه طرفدار سوپرلیگ نبوده و حالا با توجه به علاقه امباپه به خروج از پاریس، زنگ خطر برای مدیران تیم پاریسی به صدا در آمده تا دیگر روابط‌شان با رئال مادرید به آن گرمی همیشگی نباشد.

طبق اعلام چند رسانه، امباپه علاقه چندانی به پاری سن ژرمن ندارد و به رئال مادرید نزدیک است. پاریسی‌ها البته اصلا دوست ندارند مقابل رئال مادرید قرار بگیرند زیرا ممکن است این مسئله باعث جدایی امباپه شود. از طرفی دیگر هم پاریسی‌ها علاوه بر اینکه به خرید راموس علاقه نشان داده‌اند دوست دارند واران را هم جذب کنند. آن‌ها پیشتر ناواس را از رئال مادرید خریده‌اند و می‌خواهند باز هم از این تیم خرید کنند. این مسئله می‌تواند شاخک‌ مدیران رئال را تیز کند که پاریسی‌ها می‌خواهند به رقیب ضربه بزنند.

پاری سن ژرمن البته با بارسلونا هم جنگی سرد دارد. بارسلونا می‌خواست وراتی را جذب کند و در این حین پاریسی‌ها نیمار را جذب کردند به بارسایی‌ها اجازه امضای قرارداد با دیماریا را هم ندادند. پاریس امسال واینالدوم را هم خریداری کرد و باز هم بارسلونا را ناکام گذاشت.

1101