رئال مادرید و از دست دادن دو امتیاز در شروع لالیگا

رئال مادرید و از دست دادن دو امتیاز در شروع لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لالیگا در فصل جدید یعنی فصل 2024/25، رئال مادرید و مایورکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید به دنبال این بود که فصل جدید لالیگا را با برد شروع کند و هر سه امتیاز بازی را در گام اول به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد و سهم رئال مادرید از بازی اول در لالیگا تنها یک امتیاز بود.

در این دیدار، کیلیان امباپه اولین بازی لالیگایی خودش را انجام داد و در این بازی نتوانست گلی به ثمر برساند. گل رئال مادرید در این دیدار در دقیقه سیزدهم توسط رودریگو گوئس به ثمر رسید. رئال مادرید نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر برد و به رختکن رفت.

در نیمه دوم مایورکا عملکرد بهتری نسبت به رئال مادرید داشت. در نیمه دوم در دقیقه 53، ودات موریگی موفق شد برای مایورکا گلزنی کند و بازی را یک بر یک مساوی کرد. این گل روی پاس دنی رودریگز به ثمر رسید.

در هر صورت حالا مادریدی ها شروع چندان خوبی در فصل جدید لالیگا نداشته اند و باید دید که اوضاع برای آن ها در هفته های بعدی به چه شکل پیش می رود.

تماشای گل رودریگو

1470