گزینه‌های جانشینی اشرف حکیمی در اینتر مشخص شدند

گزینه‌های جانشینی اشرف حکیمی در اینتر مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی – اینتری‌ها چند گزینه برای جانشینی اشرف حکیمی مشخص کرده‌اند تا در صورت جدایی او، یک بازیکن در پست حکیمی خریداری شود.

به گزارش فوتبالی، اشرف حکیمی، مدافع هافبک تیم اینتر قربانی کاهش بودجه اینتر خواهد شد و به احتمال زیاد به فروش خواهد رسید. او از مدت‌ها پیش تیم های زیادی را خواهان خود می‌دید و اخبار زیادی هم در رابطه با جدایی‌اش به گوش می‌رسید و حالا خبر رسیده پس از تنها یک فصل حضور در اینتر، این تیم را ترک می‌کند. قیمتی که روی حکیمی گذشته شده ۶۵ میلیون یورو است و این پول می‌تواند بسیاری از مشکلا مالی اینتر‌ی‌ها را حل کند.

با قطعی شدن جدایی حکیمی، مدیران اینتر هم به فکر پیدا کردن جانشین برای او و جذب یک مدفع هافبک راست هستند و چند گزینه هم در این رابطه در رسانه‌ها مطرح شده. گازتا نوشته اینتر می‌خواهد ۱۵ میلیون یورو برای جذب یک بازیکن در پست حکیمی هزینه کند و گزینه‌اش هم لاتزاری، بازیکن تیم لاتزیو است. همچنین دیگر گزینه‌های مورد نظر اینتر هکتور بیرین، زاپاکستا و دانز دمفرایز هستند که البته دمفرایز قیمت بالایی دارد و با توجه به درخشش در یورو احتمالا تیم‌های متمول‌تری به سراغ او خواهند رفت.

گفتنی است حکیمی زیر نظر کونته نمایش‌های خوبی داشت و در فصل گذشته علاوه بر ۷ گلی که زد ۱۰ پاس گل به هم‌تیمی هایش داد.

1101