دورتموندی‌ها: هر طور شده اشرف حکیمی را نگه می‌داریم

دورتموندی‌ها: هر طور شده اشرف حکیمی را نگه می‌داریم

خبرگزاری فوتبالی – میشاییل زورک، مدیر ورزشی تیم دورتموند اعلام کرده این باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا اشرف حکیمی، ستاره مراکشی و جوان دورتموند، یک فصل دیگر در این تیم بماند.
به گزارش فوتبالی، هفته گذشته، آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه‌های اشرف حکیمی اعلام کرد این بازیکن در انتهای قرارداد قرضی‌اش با دورتموند، به رئال مادرید برمی‌گردد اما امکان ادامه حضور او در دورتموند هم وجود دارد.
روزک در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره اشرف حکیمی گفته: از لحاظ قراردادی وضعیت مشخص است.  او به رئال مادرید برمی‌گردد اما تلاش می‌کنیم تا او را در دورتموند نگه داریم و یک فصل دیگر اشرف را در تیم‌مان داشته باشیم. اگرچه باید بدانیم بحث درباره این مسئله زود است.
حیکمی در حال حاضر یکی از ستارگان دورتموند است که رئالی‌ها می‌خواهند از وجودش استفاده کنند اما خود این بازیکن ۲۱ ساله در عین این‌که تصمیم خاصی نگرفته می‌داند رئال مادرید او را به سادگی از دست نخواهد داد. مهم‌ترین مسئله برای حکیمی حضور در ترکیب ثابت رئال مادرید و پیشرفت است. چیزی که در حال حاضر به آن رسیده. او که فرصت چندانی در رئال پیدا نکرده بود به دورتموند رفت و در این تیم پیشرفت کرد تا حالا علاوه بر رئال، چشم دیگر تیم‌های اروپایی را هم به خود خیره کند.

1101