سرمربی بلژیک: هازارد احساس خوبی دارد و از فوتبالش لذت می‌برد

سرمربی بلژیک: هازارد احساس خوبی دارد و از فوتبالش لذت می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک از بازگشت ادن هازارد وینگر باشگاه رئال مادرید به ترکیب اصلی بلژیک خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، هازارد در سال 2019 از چلسی به رئال مادرید پیوست، اما در دو فصل گذشته اکثرا درگیر مصدومیت‌ بود. اما او سرانجام موفق شد پس از دو سال برای اولین بار نود دقیقه برای شیاطین سرخ اروپا برابر فنلاند به میدان برود. 

به نقل از سایت مارکا، هازارد در حال حاضر فشار و انتقادات زیادی را از هواداران رئال مادرید دریافت می‌کند، زیرا او اصلا در حد نام لوس بلانکوس در دو فصل اخیر ظاهر نشده است. با این وجود مارتینز گفت: "برای اولین بار از نوامبر سال 2019، هازارد نود دقیقه فوتبال بازی کرد. به نظر می‌رسد که او از فوتبالش لذت می‎برد. درک بسیار خوبی از بازیکنان کناری‌اش در زمین دارد. اگر یک چیز درباره هازارد باشد که مرا نگران نمی‌کند، مهارت و تکنیک فردی اوست. از این که توانسته بار دیگر روی پای خودش بایستد و پیشرفت کند، خوشحالم. از نظر فیزیکی احساس خیلی خوبی می‌کند و حالا ما چند روز فرصت داریم تا برای دیدار بعدی خود در یورو 2020 آماده شویم و باید صبر کنیم و ببینیم خود ادن هازارد چه احساسی در آن زمان خواهد داشت."

4416