تمدید قرارداد روبرتو مارتینز با تیم ملی بلژیک تا سال 2022

تمدید قرارداد روبرتو مارتینز با تیم ملی بلژیک تا سال 2022

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک حداقل دو سال دیگر در این سمت خواهد ماند یعنی تا پایان جام جهانی 2022 قطر.

به گزارش فوتبالی، برخی از مطبوعات بلژیک نظیر "لوسویر" و "هت لاتسته نیوز" گزارش داده اند که مارتینز و فدراسیون فوتبال بلژیک به توافق رسیده اند تا قرارداد این مربی برای دو سال دیگر تمدید شود. در حال حاضر نمایندگان دو طرف در حال بررسی جزئیات حقوقی قرارداد هستند که البته بحران کرونا باعث شد تا نهایی شدن توافق کمی با تاخیر انجام شود.

رسانه های بلژیکی گزارش داده اند که فدراسیون فوتبال بلژیک فعلا خبر رسمی در این باره منتشر نکرده و اعلام کرده که در زمان امضای قرارداد با مربی اسپانیایی همه چیز به صورت شفاف اعلام خواهد شد. به هر صورت به نظر می رسد که مارتینز که توانست بلژیک را تا نیمه نهایی جام جهانی روسیه برساند حداقل دو سال دیگر هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت. 

روبرتو مارتینز با پیشنهادهای متفاوتی نظیر هدایت تیم شهرش بارسلونا مواجه شده بود اما به نظر می رسد که فعلا برنامه ای برای ترک تیم ملی بلژیک نداشته باشد و همچنان ستارگان سرشناس این تیم نظیر هازارد، کورتوا و لوکاکو را هدایت کند.