شکست تلخ بلژیک در اولین حضور روبرتو مارتینز

شکست تلخ بلژیک در اولین حضور روبرتو مارتینز

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرتو مارتینز سرمربی جدید تیم ملی بلژیک، کار خود را با شکست برابر اسپانیا آغاز کرد.

به گزارش وب سایت نود، مارتینز در حالی شب گذشته برای نخستین بار هدایت تیم ملی بلژیک را بر عهده داشت که در یک بازی خانگی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اسپانیا شد و شکست تلخی را تجربه کرد. مارتینز پس از بازی دیشب در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به کیفیت بالای تیم ملی اسپانیا و لزوم کار و تلاش سخت برای بهبود وضعیت تیمش، گفت:

این بازی نشان داد که کارهای زیادی باید انجام دهیم. در این بازی عملکرد خود را آزمایش کردیم. اما نتیجه بازی امشب بسیار تلخ بود و این واقعیت را باید بپذیریم. در بازی های مقدماتی جام جهانی باید عملکرد متفاوتی داشته باشیم، گرچه بازی سخت و دشواری پیش رو خواهیم داشت.

مارتینز که قبلاً هدایت تیم اورتون را بر عهده داشت، در تیم ملی بلژیک بازیکنانی را در اختیار دارد که از آنها به عنوان نسل طلایی فوتبال این کشور نام برده می شود. سرمربی جدید تیم ملی بلژیک در این باره گفت:

باید به راه های رسیدن به انسجام و توازن تیمی دست پیدا کرده و سخت کار کنیم. با وجود چنین بازیکنان بزرگ و بااستعداد، اگر تلاش کافی و مناسبی داشته باشیم، قطعاً یک تیم قدرتمند و پیروز در اختیار خواهیم داشت. اطلاعات مورد نیاز برای تیم خود را به دست آورده و حالا باید سخت کار کنیم. امشب در برابر رقیب سختی و قدرتمندی بازی کردیم. هدف ما اینست که به سطح کیفی بالایی دست پیدا کنیم. حالا نقاط ضعف خود را به خوبی می شناسیم. البته از دید هواداران، شکست اصلاً قابل قبول نیست. هیچ کس باخت را دوست ندارد، اما این بازی می تواند نقطه شروع خوبی برای ما باشد.

مربی 43 ساله و اسپانیایی تیم ملی بلژیک در پایان گفت:

همه می دانیم که بلژیک بازیکنان بااستعداد و بزرگی دارد. باید وضعیت روحی و روانی تیم را بهبود بخشید و هر روز دست از تلاش و تمرین سخت برنداریم.

تیم ملی بلژیک در نخستین دیدار خود از رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، روز سه شنبه به مصاف قبرس خواهد رفت.

2081