عکس؛ ملاقات روبرتو کارلوس با دفاع چپ تاتنهام

عکس؛ ملاقات روبرتو کارلوس با دفاع چپ تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس یکی از بهترین دفاع چپ ها یا شاید بتوان گفت که بهترین دفاع چپ تاریخ فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو کارلوس حالا در تعطیلات به منطقه ایبیزا در اسپانیا رفته است و در آن جا با سرجیو رگیلون، دفاع چپی عکس گرفته که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده اما حالا در ترکیب تاتنهام می درخشد.

روبرتو کارلوس و رگیلون در اینستاگرام با هم عکس گرفته اند. دفاع چپ اسبق تیم ملی برزیل نوشته است :" یک روز عالی برای بودن در کنار دوستم سرجیو رگیلون." رگیلون نیز این تصویر را در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرده و خطاب به کارلوس نوشته است:" تو یک پدیده هستی، رفیق."

رگیلون که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده در فصل 19-2018 به تیم بزرگسالان رئال مادرید رسید که مجموعا 22 بازی در رئال مادرید داشت. بعد از آن زیدان تصمیم گرفت که از مارسلو و مندی در ترکیب تیم بزرگسالان رئال استفاده کند. رگیلون برای یک فصل قرضی به سویا رفت و درخشان بود و بعد از آن با 35 میلیون یورو از رئال مادرید به تاتنهام پیوست هر چند که هنوز بند بازگشت 45 میلیونی به رئال مادرید در قراردادش وجود دارد.

روبرتو کارلوس نیز اسطوره رئال مادرید است که 527 بازی در این باشگاه داشت که چهارده جام شامل سه قهرمانی اروپا و چهار لالیگا کسب کرد و در حال حاضر به عنوان سفیر باشگاه رئال مادرید مشغول به کار است.

4125