گروه B یورو 2020؛ صعود شیاطین سرخ در حضور سه تیم سه امتیازی!

گروه B یورو 2020؛ صعود شیاطین سرخ در حضور سه تیم سه امتیازی!

پایگاه خبری فوتبالی - بلژیک و دانمارک در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش فوتبالی، از دور سوم مرحله گروهی یورو 2020، دو شنبه شب دو دیدار از گروه B به صورت همزمان برگزار شد. بلژیک در ورزشگاه گازپروم آرنا سن پترزبرگ به مصاف فنلاند رفت و دانمارک در استادیوم پارکن کپنهاگن پذیرای روسیه بود. 

در نیمه اول دیدار بلژیک و فنلاند، ابتدا شاهد بازی متعادلی بودیم، اما پس از گذشت 25 دقیقه از بازی، شیاطین سرخ اروپا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. آن‌ها چند موقعیت خطرناک خلق کردند، اما نتیجه‌ای نگرفتند تا نیمه اول با حساب 0-0 پایان یابد. فشار بلژیک در نیمه دوم نیز ادامه داشت تا این که سرانجام در دقیقه 67 لوکاس هرادسکی گلر فنلاند به اشتباه دروازه خودی را گشود. تنها هفت دقیقه پس از این گل، روملو لوکاکو اختلاف را دو برابر کرد تا در نهایت، بلژیک با نتیجه 2-0 پیروز میدان شود و با نه امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. 

در حساس‌ترین دیدار نیز، دانمارک تیم برتر میدان بود. آن‌ها در ابتدا توسط میکل دامسگارد در دقیقه 38 به گل اول دست یافتند. سپس یوسف پولسن در دقیقه 59 گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه آرتم ژیوبا در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی، اختلاف را به حداقل رساند. اما دانمارک در دقایق 79 و 82 دو گل دیگر توسط آندرئاس کریستنسن و یواکیم ماله به ثمر رساند تا در نهایت دانمارک در این دیدار به پیروزی 4-1 دست پیدا کند. 

خلاصه بازی فنلاند - بلژیک

4416