عکس؛ احترام مهاجم فنلاند به اریکسن پس از گلزنی

عکس؛ احترام مهاجم فنلاند به اریکسن پس از گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فنلاند در یک بازی که اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد در نهایت توانست با نتیجه 1 بر 0 دانمارک را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، بازی دانمارک - فنلاند به دو بخش تقسیم شد. یک بخش آن از دقیقه یک تا 43 بود که آن اتفاق برای کریستین اریکسن افتاد و بدون اینکه حتی کسی به او نزدیک شود و ضربه ای به او وارد کند، روی زمین افتاده و بیهوش شد. به گفته پزشکان او دچار حمله قلبی شده بود و علت بیهوشی او هم همین بوده است و پس از آن به بیرون از ورزشگاه منتقل شد.

اما پس از وقفه ای که پیش آمد. پس از طی شدن حدود یک ساعت، این بازی دوباره از سر گرفته شد و نیمه دوم آن برگزار شد که در نیمه دوم آن فنلاند با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید و تک گل این تیم را یوئل پوهیانپالو به ثمر رساند. این بازیکن در ابتدا پس از گلزنی، شادی مختصری را از خود بروز داد اما پس از آن به احترام کریستین اریکسن آرام شده و دست های خود را بالا آورد و خوشحالی خود را متوقف کرد.

در بازی فنلاند و دانمارک و پس از بیهوش شدن کریستین اریکسن شاهد صحنه های زیبایی از اتحاد بازیکنان هر دو تیم بودیم که این اتحاد به سکو ها هم کشیده شد و هواداران همصدا اریکسن را صدا می زدند.

1470