دیپای: پیوستن به بارسلونا رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد

دیپای: پیوستن به بارسلونا رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای ستاره فصل گذشته لیون از پیوستن به بارسلونا بسیار خوشحال است و اعلام کرد که آمدن به نیوکمپ همانند رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد. 

به گزارش فوتبالی، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام در روز شنبه، ممفیس دیپای به صورت رسمی به بارسلونا پیوست. ممفیس دیپای مورد توجه سران پاری سن ژرمن نیز قرار گرفته بود، اما این بار رونالد کومان سرمربی هلندی وارد عمل شد و شخصا مقدمات پیوستن دیپای را فراهم کرد. بلوگرانا دوست نداشت که قضیه جورجینیو واینالدوم بار دیگر اتفاق بیافتد.

به نقل از سایت مارکا، او که در حال حاضر همراه با تیم ملی هلند در یورو 2020 حضور دارد، در اولین صحبت‌هایش به عنوان بازیکن بارسلونا به سایت رسمی این باشگاه گفت: "بارسلونا بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست و پیوستن به این باشگاه همچون رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد. هواداران بارسا بی نظیر هستند. می‌خواهم از رئیس و سرمربی باشگاه بابت این انتقال تشکر کنم. در آخر توانستیم با لیون به توافق برسم. بی صبرانه منتظر بازی کردن در استادیومی مملو از تماشاگر هستم."

ممفیس در سال 2015 از پی اس وی آیندهوون به منچستریونایتد پیوست، اما نتوانست مدت زیادی را در الدترافورد دوام بیاورد و در سال 2017 راهی لیون شد. 

4416