پروژه نجات یوونتوس: 400 میلیون یورو در راه است

پروژه نجات یوونتوس: 400 میلیون یورو در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس تلاش می کند تا بحران های مالی ناشی از کرونا را پشت سر بگذارد و آنها به زودی با یک کمک ویژه از جانب سرمایه گذارانشان مواجه می شوند.

به گزارش فوتبالی، نشریه اقتصادی "ال سوله 24 اوره" مدعی شده است که یووه در نظر دارد که مبلغی بین 300 تا 400 میلیون یورو وام بگیرد. آنها در ژانویه 2020 نیز وام مشابهی را با هدف توسعه برند خود دریافت کردند اما بحران کرونا برنامه هایشان را کاملا آشفته کرد.

توتواسپورت گزارش داده است که در حال حاضر بدهی های باشگاه یوونتوس به 357 میلیون یورو رسیده است و به همین خاطر خانواده آنیلی تصمیم گرفته اند که تصمیمی جدی در مورد دوران پساکرونا بگیرند. یوونتوس که یکی از حامیان پروژه سوپرلیگ است در صورت حضور در این تورنمنت نیز 300 تا 400 میلیون یورو دریافت می کرد و حالا در نظر دارند که مبلغ مشابهی را وام بگیرند. یووه این مبلغ در پایان نقل و انتقالات تابستانی دریافت می کند و به همین خاطر می توان گفت که این مبلغ برای خریدهای کهکشانی به کار گرفته نمی شوند اما یووه می تواند بدهی های خود را پرداخت کند و البته در کنارش نیازی به فداکاری و فروش ستارگانش نخواهد داشت.

4125