وقتی ممفیس از «دیپای» متنفر است!

وقتی ممفیس از «دیپای» متنفر است!

پایگاه خبری فوتبالی – ممفیس دیپای همواره پشت لباس خود به جای نام خانوادگی، نام کوچکش را می‌نویسد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اعلام شد ممفیس دیپای رسما به بارسلونا پیوسته و این بازیکن هلندی را فصل آینده درخط حمله آبی و اناری‌ها با پیراهن «ممفیس» خواهیم دید. ممفیس دیپای همیشه پشت پیراهن به جای دپیای نام کوچک خود یعنی ممفیس را می‌نویسد و به همین دلیل شاید برای بسیاری از فوتبال دوستان جای سوال باشد که دلیل این حرکت چیست.

دیپای این تصمیم و نوشتن نام کوچکش پشت لباس را سال ۲۰۱۲ گرفته و از آن زمان تا امروز نام کوچک خود را می‌نویسد تا هرگونه ارتباط با پدر را از بین ببرد. ماجرا اینجاست که دنیس دیپای، پدر دیپای در سن چهار سالگی ممفیس، خانواده‌شان را ترک می‌کند و ممفیس هم اصلا از این مسئله خوشحال نیست. او پیشتر به بی بی سی گفته: هیچوقت پدرم را نمی‌بخشم. من را دیپای خطاب نکنید. به من ممفیس بگویید. نمی‌خواهم دقیقا به شما بگویم چه اتفاقی در خانه ما افتاده زیرا نمی‌خواهم مردم را شرمنده کنم. این اتفاقات همانگونه که بوده می‌ماند و من از این ماجرا عبور کرده‌ام.

چندی پیش (در سال ۲۰۱۵) البته دنیس ادعا کرده او ممفیس را ترک نکرده و دوست دارد باز هم با او در ارتباط باشد. ممفیس هم  بعدها افشا کرده مسائل را حل کرده‌اند اما هنوز هم که هنوز است دپای پشت لباس خود ممفیس را به عنوان نام قرار می دهد.

1101