پست اینستاگرامی امباپه پس از پیروزی مقابل آلمان

پست اینستاگرامی امباپه پس از پیروزی مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین دیدار های مرحله گروهی رقابت های یورو 2020، تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی آلمان را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، تک گل این بازی را، متس هوملس به ثمر رساند و او به اشتباه دروازه خودی را گشود. البته هوملز در شرایطی قرار داشت که اگر توپ را رها می کرد، کیلیان امباپه در پشت سر او بود و بدون شک دروازه را باز می کرد چرا که فاصله اش تا دروازه تنها چند قدم بود و نویر هم در شرایط مناسبی نبود.

اما کیلیان امباپه که در این بازی عملکرد خوبی داشت، پس از بازی یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد تا بدین ترتیب به این پیروزی واکنش نشان بدهد. او چند عکس از خودش در طول این بازی را منتشر کرد و نوشت:"پیروزی اول" اکنون باید دید که فرانسه در بازی های بعدی به چه شکل عمل خواهد کرد چرا که به نظر می رسد که سخت ترین بازی فرانسه در این گروه مقابل پرتغال خواهد بود تیمی که با سه گل مجارستان را در هم کوبید.

از سویی کیلیان امباپه در بازی مقابل آلمان، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد که بنزما گل زد اما هر دوی این گل ها در موقعیت آفساید بودند و توسط داور رد شدند.

1470