حمله رئیس یوفا به رئال، بارسا و یووه: شبیه بچه‌های مدرسه‌ای هستند

حمله رئیس یوفا به رئال، بارسا و یووه: شبیه بچه‌های مدرسه‌ای هستند

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر چفرین به جنگ با رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که یوفا با حکم قضایی از محروم کردن رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس منع شده است اما رئیس یوفا در مصاحبه با رای اسپورت دوباره تیم های یاغی را تهدید کرد. وی اظهار داشت :" عدالت گاهی کند است اما همیشه بالاخره برقرار خواهد شد. اما فعلا شرایط طوری پیش می رود که محرومیت این سه باشگاه قطعی نیست. باید این پرونده در دادگاه حل شود. باید مسائل حقوقی را روشن کنیم و بعد از آن ببینیم چه می شود. این سه باشگاه شبیه بچه های مدرسه ای هستند که مدتی به مدرسه نمی روند و بقیه را به جشن هایشان دعوت نمی کنند و بعد از آن سعی می کنند با پلیس وارد مدرسه شوند!"

پلاتینی رئیس یوفا اخیرا گفته است که با سوپرلیگ مخالف است. چفرین این بار هم به پلاتینی و هم به آنیلی مدیر یوونتوس حمله کرد و گفت:" از حرفهای پلاتینی شگفت زده نشدم. دیگر هیچ کسی در فوتبال من را شگفت زده نمی کند و حرفهایی که زده لایق نظر دادن نیست. آیا با مدیر یووه دست می دهم؟ این یک مسئله شخصی است و خودش هم این را می داند."

وی در مورد شروع یورو 2020 هم صحبت کرد:" این نوری در پایان تونل است. فوتبال به هواداران امید می دهد. انگیزه بالایی برای شروع داریم و با عدالت این کار در رم آغاز می شود. تکرار تورنمنت در چند کشور؟ با این فرمول موافق نیستم و فکر نمی کنم که دوباره از آن استفاده کنیم."

4125