تهدید بزرگ رییس یوفا: بازی رئال مادرید و چلسی لغو می شود؟

تهدید بزرگ رییس یوفا: بازی رئال مادرید و چلسی لغو می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها درگیری میان الکساندر چفرین رییس یوفا و فلورنتینو پرز به عنوان مدیر رئال مادرید و مدیر پروژه سوپرلیگ به شدت بالا گرفته است.

به گزارش فوتبالی، با منتفی شدن پروژه سوپرلیگ فعلا چفرین برنده این جنگ بوده اما به نظر می رسد که درگیری ادامه دارد. در حقیقت رئال مادرید باید سه شنبه آینده در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف چلسی برود اما حالا رییس یوفا تهدید کرده است که احتمال لغو بازی و اخراج رئال مادرید از مسابقات لیگ قهرمانان وجود دارد. در واقع رئال مادرید و بارسلونا در حال حاضر تنها تیم هایی هستند که به صورت رسمی از پروژه سوپرلیگ خارج نشده اند و ده تیم دیگر انصراف داده اند. چفرین در صحبت های اخیرش گفته است:" شبکه های پخش تلویزیونی از من می پرسند که ایا بازی رئال مادرید و چلسی برگزار می شود یا نه. باید بگویم که در حال حاضر احتمال نسبتا کمی برای لغو این بازی وجود دارد و همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد."

البته پرز در صحبت های اخیرش در جواب به رئیس یوفا گفته است که دادگاه از رئال مادرید حمایت خواهد کرد و یوفا حق هیچ تنبیهی برای رئال یا سایر تیم های سوپرلیگ در فصل جاری را ندارد هر چند که شاید یوفا تنبیه این تیم ها را به فصل آینده موکول کند.

4125