انتقاد ستاره تیم ملی ولز از رفتار یوونتوس با خودش

انتقاد ستاره تیم ملی ولز از رفتار یوونتوس با خودش

پایگاه خبری فوتبالی - آرون رمزی سخت تلاش می کند تا از مصدومیت عبور کند و خودش را به اولین بازی ولز در یورو که فردا مقابل سوئیس برگزار می شود، برساند. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن ولزی فصل مشکلی را به علت مصدومیت ها داشته است هر چند که با این وجود در لیست تیم ملی کشورش قرار گرفت. رمزی فصل خوبی را در یوونتوس پشت سر نگذاشت اما به نظر می رسد که از بیانکونری ها دلخور است.

هافبک ولزی برای این که در بهترین شرایط به یورو برسد، پزشک و بدنساز شخصی خودش را استخدام کرد و از رفتار یوونتوس با خودش دلخور است.  بدنساز و پزشک شخصی رمزی در باکو حضور ندارند اما قبل از آن به کاردیف رفتند و به طور مداوم با کادر تیم ملی ولز در تماس هستند .

رمزی با انتقاد از باشگاه یوونتوس بیان کرد:" فوتبال یک ورزش تیمی است و خیلی از اوقات برخی بازیکنان ممکن است که نیاز به کمی توجه بیشتر داشته باشند. حالا تیم خودم را اطراف خودم دارم که روی من تمرکز دارم و من را به بهترین فرم ممکن می رسانند. حالا افراد منسابی دور و بر من هستند."

رمزی 30 ساله که سالی بیش از 450 هزار یورو دریافت می کند گفت که دو سال اخیر در یوونتوس مشکل و چالش برانگیز بودند. وی افزود:" عوامل و تغییرات زیادی نقش داشتند که به آن عادت نداشتم."

4125