بازیکنان کدام باشگاه‌ها بیشترین دقایق را در یورو 2020 داشته‌اند؟

بازیکنان کدام باشگاه‌ها بیشترین دقایق را در یورو 2020 داشته‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 در حال نزدیک شدن به ایستگاه پایانی خود است چرا که این بازی ها اکنون به مرحله نیمه نهایی رسیده اند و فرداشب اولین بازی این مرحله میان تیم ملی اسپانیا و تیم ملی ایتالیا برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، اما اگر بخواهیم باشگاه های اروپایی را بر مبنای دقایق حضور بازیکنان‌شان در رقابت های یورو 2020 با هم مقایسه کنیم، می بینیم که باشگاه منچسترسیتی با 4095 دقیقه حضور بازیکنانش در این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا در رتبه اول قرار می گیرد. یکی از ثابت ترین بازیکنان منچسترسیتی در این تورنمنت، آیمریک لاپورته بوده است که تاکنون در تمام بازی های تیم ملی اسپانیا در خط دفاعی این تیم فیکس بوده است.

پس از منچسترسیتی نوبت به چلسی می رسد که با 3302 دقیقه حضور بازیکنانش در این تورنمنت در رده دوم قرار می گیرد. در واقع منچسترسیتی و چلسی که دو فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بودند، بازیکنانشان بیشترین دقایق بازی را در یورو 2020 دارند.

پس از این دو تیم نوبت به یوونتوس می رسد که بازیکنانش 3238 دقیقه در یورو 2020 به میدان رفته اند و پس از این سه تیم اول، به ترتیب، بایرن مونیخ، دورتموند و تاتنهام در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

نکته جالب اینجاست که در میان تیم هایی که بازیکنانشان بیشترین دقایق ممکن را در یورو 2020 داشته اند هیچ اثری از رئال مادرید و بارسلونا نیست که این قضیه می تواند نشان دهنده افت این دو باشگاه باشد و اینکه دیگر رئال و بارسا مثل سابق نیستند.

1470