مدافع یوونتوس فاش کرد: منچسترسیتی به دنبال من بود

مدافع یوونتوس فاش کرد: منچسترسیتی به دنبال من بود

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی یوونتوس فاش کرد که سال گذشته منچسترسیتی به دنبال خرید او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، بونوچی تمامی دوران فوتبالی خود را در ایتالیا پشت سر گذاشته و پیش از پیوستن به یووه در سال 2010، تیم‌های ویتربس، اینتر، جنووا و باری بازی کرده است. این مدافع با سابقه همچنین در فصل 2017-18 در انتقالی عجیب به میلان رفت، اما پس از تنها یک فصل، به اشتباه خود اعتراف کرد و به تورین بازگشت. 

به نقل از سایت گل، این مدافع سی و چهار ساله در گفت و گویی با The Athletic اذعان کرد که چند بار فرصت رفتن به لیگ برتر جزیره را داشته است. او در این باره گفت: "رویای کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا را داشتم. نزدیک‌ترین اتفاقی که می‌توانست رخ دهد، در سال 2016 بود. من در آستانه پیوستن به سیتی بودم. روی چند مسئله در حال کار کردن بودیم، اما در نهایت یوونتوس تصمیم گرفت تا مرا نگه دارد. تصمیم گرفتیم در همین باشگاه بمانیم. سپس زمانی که به میلان رفتم، باز هم شانس رفتن به منچسترسیتی را داشتم، اما شرایط اصلا جور نشد. سال گذشته من با پپ دوباره صحبت کردم. او مرا می‌خواست، اما به او گفتم که یوونتوس خانه من است و از حضور در این باشگاه خوشحالم."

4416