دوری چند هفته‌ای هافبک یوونتوس از میادین

دوری چند هفته‌ای هافبک یوونتوس از میادین

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه یوونتوس اعلام کرد آرون رمزی هافبک ولزی در دیدار مقابل اودینزه از ناحیه عضله ساق پا دچار مصدومیت شده است. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه بیانکونری در ورزشگاه داسیا آرنا مهمان اودینزه بود و در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد. در این دیدار رمزی 59 دقیقه در زمین حضور داشت. حالا به نظر می‌رسد مصدومیت او باعث شود که چند هفته از میادین دور باشد و بازی‌های ملی را نیز از دست بدهد. 

به نقل از سایت گل، باشگاه یوونتوس در وبسایت رسمی خود طی بیانیه‌ای درباره مصدومیت رمزی اعلام کرد: "در پایان بازی اودینزه گزارشی مبنی بر مشکل عضلانی رمزی رسید و او امروز صبح تحت معاینه تیم پزشکی باشگاه قرار گرفت. در ده روز آینده او آزمایشاتی خواهد داد تا میزان ریکاوری دقیق او اعلام شود."

این مصدومیت به این معناست که رمزی به طور قطع دیدارهای حساس تیم ملی ولز در مسابقات انتخابی جام جهانی که در ماه آینده برگزار می‌شود را از دست خواهد داد. 

ولز در روز اول سپتامبر به مصاف فنلاند خواهد رفت. سپس در روز پنجم سپتامبر باید با بلاروس دیدار کند و استونی در روز هشتم سپتامبر حریف بعدی ولز خواهد بود. 

پیش از این گفته می‌شد که باشگاه یوونتوس نسبت به خرید رمزی موضع خاصی نگرفته، اما این مصدومیت باعث می‌شود که او در تورین ماندنی شود.

4416