بارسلونا در مسیر ناکامی در جذب دو بازیکن هلندی

بارسلونا در مسیر ناکامی در جذب دو بازیکن هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که به نظر می رسید پس از اریک گارسیا، سرجیو آگوئرو و امرسون رویال قرار است که بارسلونا در این هفته جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای را به عنوان خریدهای چهارم و پنجم تابستانی خود معرفی کند اما سناریو کاملا عوض شده است.

به گزارش فوتبالی، منابع درون باشگاه بارسلونا گزارش داده اند که پیشنهاد مالی پاریسن ژرمن به واینالدوم تقریبا دو برابر پیشنهاد بارسلونا است و به همین خاطر کاتالان ها نمی توانند به جذب این بازیکن هلندی امید چندانی داشته باشند. فرنکی دی یونگ در اردوی تیم ملی هلند همه تلاش خود را انجام داد تا واینالدوم را بارسایی کند اما وکلای این بازیکن از نظر مالی حس می کنند که پیشنهاد پی اس جی با بارسا قابل مقایسه نیست. به همین خاطر لاپورتا بررسی ها را برای پیدا کردن جایگزین برای واینالدوم اغاز کرده است. اگر واینالدوم به پی اس جی برود قطعا بارسا تلاش خود را برای تمدید قرارداد ایلایکس موریبا محصول 18 ساله آکادمی خود افزایش خواهد داد.

البته این تنها خبر ناگوار برای بارسایی ها نیست چرا که کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس از مدیران تیم تورینی خواسته تا ممفیس دیپای مهاجم مورد علاقه کومان را به خدمت بگیرد.  دیپای یکی از گزینه های مورد علاقه بارسا برای خرید در خط حمله است که کاتالان ها دوست ندارند شانس خرید وی را از دست بدهند.

4125