سوارز: آرزوی قهرمانی در اروپا به همراه اتلتیکو مادرید را دارم

سوارز: آرزوی قهرمانی در اروپا به همراه اتلتیکو مادرید را دارم

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز که در حال حاضر در اردوی تیم ملی اروگوئه برای کوپا آمریکا قرار دارد، اذعان کرد می‌خواهد پس از قهرمانی به همراه اتلتیکو مادرید در لالیگا، حالا به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بیاندیشد. 

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز در تابستان سال گذشته با دستور رونالد کومان از بارسلونا کنار گذاشته شد و به اتلتیکو مادرید پیوست و یکی از ارکان اصلی روخی بلانکوس در قهرمانی لالیگا بود. 

به نقل از مارکا، او در مصاحبه‌ای با ایبای لیانوس در خصوص احتمال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "همه چیز عالی پیش می‌رود و من تشنه آن هستم. هر بار که فصل به پایان می‌رسد، شما از این که فصل چگونه به اتمام رسید، لذت می‌برید، اما ما می‌خواهیم که دوباره از اول شروع کنیم. در حال حاضر روی اروگوئه و مسابقات کوپا آمریکا تمرکز کرده‌ام و بعد از آن نوبت اتلتیکو است. من به باشگاه اعلام کردم که من و خانواده‌ام هیچ مشکلی در مادرید نداریم و در این تیم به کارم ادامه خواهم داد."

سوارز در ادامه افزود: "هر دفعه که به فصل جدید می‌اندیشم، چالش‌های جدیدی روبروی من قرار می‌گیرند و این یکی دلایلی است که من عطش پیروزی دارم. اگر شما از پیروزی خسته نشوید، به انسان رقابتی‌تر تبدیل خواهید شد. رویا پردازی هیچ محدودیتی ندارد، پس چرا به قهرمانی در اروپا به همراه اتلتیکو فکر نکنم؟"

4416