ایبار 1-2 اتلتیکو مادرید؛ کامبکی از جنس سوارز!

ایبار 1-2 اتلتیکو مادرید؛ کامبکی از جنس سوارز!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نوزدهم لالیگا، اتلتیکو مادرید باز هم موفق شد رقیب خود را شکست دهد و به روند خوب خود ادامه دهد تا همچنان صدرنشین لالیگا باقی بماند و اختلاف قابل توجهی با رئال مادرید و بارسلونا داشته باشد. رئال مادرید امیدوار بود که اتلتیکو مادرید امتیاز از دست بدهد تا بتواند فاصله‌ی خود را با این تیم کم کند که اتلتیکو مادرید مجددا با پیروزی در بازی خود نشان داد که قصد جا زدن ندارد، شاگردان سیمئونه همچنین بازی های کمتری نسبت به رئال مادرید انجام داده‌اند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این بازی در آستانه‌ی تساوی و توقف مقابل آلاوز بود اما در نهایت بازی را در آورد و با نتیجه‌ی دو بر یک مقابل آلاوز به پیروزی رسید. در این بازی دروازه بان ایبار در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد اما گل اول اتلیتکو مادرید در دقیقه‌ی 40 توسط لوئیس سوارز به ثمر رسید، تا بازی به مساوی کشیده شود، در ادامه‌ی کار و در دقایق پایانی بازی باز هم لوئیس سوارز بود که گل دوم را برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند تا شاگردان دیگو سیمئونه قصد جا زدن و امتیاز دادن نداشته باشند.

به نظر می‌رسد که اتلتیکو مادرید مدعی اصلی قهرمانی لالیگا در این فصل از رقابت هاست و باید دید که در ادامه چه اتفاقاتی می افتد و روخی بلانکو این روند را تا کی ادامه می‌دهد.

1470