لواندوفسکی: با ذهن باز درباره آینده‌ام در بایرن مونیخ تصمیم خواهم گرفت

لواندوفسکی: با ذهن باز درباره آینده‌ام در بایرن مونیخ تصمیم خواهم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی است که در خصوص آینده‌اش، با آرامش و تفکر زیاد تصمیم خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، پاری سن ژرمن، چلسی و چند باشگاه دیگر از ایتالیا و انگلستان به جذب این ماشین گلزنی سی و دو ساله علاقه‌مند هستند. به هر حال لواندوفسکی اذعان کرد که از حضور در آلمان خوشحال است و به نظر نمی‌رسد که برای ترک بایرن مونیخ، تصمیم عجولانه‌ای بگیرد. 

به نقل از سایت گل، زمانی که از لواندوفسکی در مورد آینده‌اش سوال پرسیده شد، او به کانال پلاس گفت: "من با ذهن باز فکر می‌کنم. احساس خیلی خوبی در بایرن مونیخ دارم، شهر معرکه است، واقعا در باشگاه فوق العاده‌ای حضور دارم. من همیشه مشتاق یادگیری یک زبان و فرهنگ جدید هستم. این اتفاق ممکن است در دوران فوتبالی‌ام یا پس از آن اتفاق بیافتد. واقعا بگویم، چیزی فعلا نمی‌دانم."

باواریایی‌ها در فصل دوم هانسی فلیک، برای نهمین بار متوالی موفق به قهرمانی در بوندس لیگا شدند، اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانستند به جای خاصی برسند. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب پاری سن ژرمن شدند و از دور مسابقات کنار رفتند. لواندوفسکی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاریس را از دست داد.

4416