تمجید بنزما از امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه: او یک پدیده است

تمجید بنزما از امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه: او یک پدیده است

پایگاه خبری فوتبالی – کریم بنزما با امجید از امباپه از او به عنوان یک پدیده یاد کرد.

به گزارش فوتیالی، بنزما در گفت و گویی که مارکا از او منتشر کرده گفته: جدایی زیدان؟ او یک مربی واقعا خوب است و همین طور یک انسان خوب. بابت جدایی‌اش از رئال مادرید ناراحت هستم اما به هر حال پیش آمده و زندگی ادامه دارد. بازگشت به تیم ملی فرانسه؟ فکر می‌کنم  نظرم را گفته‌ام اما شما می‌خواهید باز هم آن را بیان کنم؟ ممنونم دیدیه دشان!

مهاجم فرانسوی رئال مادرید در ادامه افزود: در همان زمان دعوت شدنم با هم صحبت کردیم و حرف‌هایی رد و بدل کردیم. خوشحالم که به تیم ملی برگشتم. فکر می‌کنم بخاطر عملکردم بود و اینکه من هرگز باور کردن را متوقف نکردم. از لحاظ احساسی شرایط خوبی نداشتم زیرا عدم حضور در تیم ملی سخت است. موانع و سدهای زیادی در دوران کاری من بوده اما همیشه جنگیده‌ام و پاداش هم گرفته‌ام.

کیلیان امباپه یکی از مهاحمان تیم ملی فرانسه است که همیشه مورد تحسین بنزما قرار گرفته و شایعات حضور این بازیکن در رئال بسیار شنیده می‌شود. بنزما در ادامه با تحسین امباپه گفته: دوست ندارم مقایسه کنم. کیلین بازیکنی جوان است و یک پدیده. توانسته‌ام کنار او تمرین کنم. با یک ضرب کنار هم بازی می‌کنیم. او حرکات خوبی انجام می‌دهد. سرعت زیادی دارد و جلوی دروازه از مهارت خوبی برخوردار است او بازیکن خوبی است.

1101