واکنش دلیخت به شایعات پیوستنش به بارسلونا

واکنش دلیخت به شایعات پیوستنش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس، اخبار پیوستنش به بارسلونا را تکذیب کرد و اعلام کرد که در یوونتوس خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف باشگاه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی، خرید یک مدافع است و نام ماتیاس دلیخت مدافع جوان بیانکونری در لیست بلند بالا کاتالان‌ها دیده می‌شود. با این وجود دلیخت تمامی این اخبار را تکذیب کرد و گفت که می‌خواهد در یووه به فوتبالش ادامه دهد. دلیخت دو سال پیش پس از بحث‌های فراوان، یووه را به عنوان مقصد بعدی‌اش برگزید و در فصل اولش هم توانست به قهرمانی لیگ برسد، اما در فصل دوم، یوونتوس در نهایت موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، مدافع سابق آژاکس به ESPN هلند گفت: "من در یووه خیلی خوشحالم. احساس می‌کنم همچون ماهی در آب هستم. من در زمین حس خوبی دارم و قدردان آن هستم. آیا سران یووه به من اجازه رفتن می‌دهند؟ خیلی از تیم‌ها در اروپا با مشکلات مالی سر و کله می‌زنند، اما شما باید این سوال را از باشگاه بپرسید. چیزی در خصوص اخبار نمی‌دانم. شایعات مربوط به بارسلونا اصلا منطقی نیست. البته این شایعات برای من مهم نیست."

دلیخت در ادامه افزود: "فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. من به دلیل مصدومیت، سه ماه از میادین دور بودم و سپس جواب تست کرونای من، مثبت در آمد. اما در نهایت توانستیم به قهرمانی کوپا ایتالیا برسیم و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنیم."

4416