هشدار ستاره هلندی به یوونتوس

هشدار ستاره هلندی به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس معتقد است که سطح کنونی آن‌ها برای رقابت کردن در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا کافی نیست و سران این باشگاه باید دست به کار شوند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد دلیخت با بیانکونری در سال 2024 به پایان می‌رسد و ستاره سابق آژاکس هنوز در حال سبک و سنگین کردن گزینه‌های خود می‌باشد. سران یوونتوس به خوبی می‌دانند که با نزدیک شدن به پایان قرارداد دلیخت، تمدید کردن با او سخت‌تر نیز می‌شود.

به نقل از سایت گل، دلیخت در گفت و گویی با NOS فاش کرد که مذاکرات با بانوی پیر هنوز در جریان است، اما او از پیشنهادات دیگر نیز استقبال می‌کند. او در این باره گفت: "مذاکرات در جریان هستند و وقتی زمانش سر برسد، من راجع به تمدید کردن یا پیوستن به تیم دیگری تصمیم گیری می‌کنم. من همیشه به دنبال بهترین پروژه ورزشی برای خودم هستم."

"در دو فصل اخیر به رتبه‌ای بهتر از چهارم نرسیده‌ایم و این موضوع اصلا خوب نیست. باید در بعضی از موارد بهتر شویم، چون نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده‌ایم. یوونتوس باشگاهی است که همیشه به دنبال فتح جام‌ها می‌باشد. باید چند بازیکن باکیفیت و بااستعداد به تیم اضافه شوند." 

از منچستریونایتد به عنوان مشتری اصلی ماتیس دلیخت نام برده می‌شود. 

4416