اودینزه 2-1 یوونتوس؛ قهرمانی به تاخیر افتاد

اودینزه 2-1 یوونتوس؛ قهرمانی به تاخیر افتاد

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس در عین ناباوری مقابل اودینزه پایین جدولی شکست خورد تا قهرمانی آنها در لیگ ایتالیا به تعویق بیافتد.

به گزارش فوتبالی، اگر یوونتوس و رونالدو می توانستند امشب در مقابل اودینزه پیروز شوند، قهرمانی خود در لیگ ایتالیا را در فاصله سه بازی به پایان نهایی می کردند اما تورینی ها نمایش خوبی نداشتند و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. 

اودینزه با گلهای فوفانا و نستروفوسکی در مقابل تک گل دلیخت توانست یوونتوس را شکست بدهد. از سویی کریستیانو رونالدو هم در گلزنی ناکام ماند تا ستاره پرتغالی فرصت خوبی که برای نزدیک شدن به صدر جدول کفش طلا داشت را از دست بدهد. حالا  رونالدو باید در سه بازی آینده حداقل چهار گل بزند تا بتواند به لواندوفسکی برسد و بتواند کفش طلای 2020 را بگیرد.

یوونتوس با دریافت گل در دقایق پایانی فرصتی که برای قهرمانی داشت را از دست داد. آنها باید در سه بازی بعدی سه امتیاز بگیرند تا رسما قهرمان لیگ ایتالیا شوند. اتفاقی که چندان دور از انتظار نیست. هر چند که شکست مقابل تیم پایین جدولی اودینزه شاید مدیران یووه را بیش از پیش مصمم کرد که به ادامه همکاری با ساری فکر نکنند.اودینزه از سویی با این برد به رتبه پانزدهم لیگ ایتالیا صعود کرد و حالا شانس بقای خود را افزایش داده اند.

4125