مدیر برنامه دلیخت: با یوونتوس به توافق رسیدیم

مدیر برنامه دلیخت: با یوونتوس به توافق رسیدیم

سایت رسمی فوتبالی - مینو رایولا، مدیر برنامه ماتیس دلیخت، اعلام کرد که علیرغم پیشنهاداتی از سوی پاری سن ژرمن و بارسلونا، این بازیکن با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و حالا همه چیز به آژاکس بستگی دارد.

به گزارش فوتبالی، بیش از یک هفته پیش اعلام شد که باشگاه یوونتوس برای امضای قراردادی 5 ساله با مدافع هلندی آژاکس به توافق رسیده است. گفته شده که بر اساس این توافق دلیخت برای هر فصل حضور در این تیم 9 میلیون به علاوه 3 میلیون پاداش دریافت خواهد کرد. پیشنهاد اولیه ای که از سوی یوونتوس به آژاکس ارائه شد یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی بود چرا که روزنامه دی تلگراف مدعی شد آژاکس یک سال قبل به او قول داد که در صورت دریافت پیشنهاد ترانسفر تا سال 2019 با چنین مبلغی اجازه جدایی اش را صادر خواهد کرد. رایولا در گفتگو با این روزنامه اظهار داشت: " دلیخت با یوونتوس به توافق رسیده است و حالا همه چیز به آژاکس بستگی دارد که چطور با این موقعیت کنار بیاید. "

شایعاتی مبنی بر تلاش دوباره بارسلونا و پاری سن ژرمن برای مذاکره با این مدافع جوان و دستیابی به توافقاتی نیز به گوش می رسید اما رایولا تاکید دارد که دلیخت تصمیمی برای رفتار مانند آنتوان گریزمان ندارد. او در این باره گفت: " این سوال کاملا بی مورد است چرا که این شیوه رفتاری، شیوه مورد علاقه او نیست. "

رسانه های ایتالیایی ابراز امیدواری کرده اند که دلیخت روز چهارشنبه برای انجام تست های پزشکی وارد تورین شود. 

1070