بارسلونا در چه صورتی به سراغ مدافع یوونتوس می‌رود؟

بارسلونا در چه صورتی به سراغ مدافع یوونتوس می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بمب های خبری که پیرامون یوونتوس در این روز ها رخ داد این بود که اعلام شد ماتیاس دلیخت، مدافع جوان یوونتوس در لیست فروش این تیم قرار دارد و در صورت پیدا شدن مشتری مناسب، بیانکونری ها این بازیکن را به فروش خواهند رساند.

به گزارش فوتبالی، مینو رایولا، ایجنت سرشناس دلیخت کسی بود که این بمب خبری را ترکانده بود و خبر جدایی قریب الوقوع مدافع هلندی را از یوونتوس اعلام کرده بود و اکنون باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون او رخ خواهد داد.

به گفته جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا مذاکراتی را با مینو رایولا، ایجنت مدافع هلندی داشته است و درباره دلیخت با او حرف زده است و به نوعی به جذب او و آوردنش به بارسلونا ابراز علاقه کرده است. البته اوضاع مالی بارسلونا به طور کلی مناسب نیست و آمدن دلیخت به بارسلونا تنها در شرایطی رخ خواهد داد که بارسا بتواند اومتیتی و کوتینیو را در ژانویه به فروش برساند و پول خرید دلیخت را داشته باشد.

بارسلونا بازیکنانی را برای این زمستان در لیست فروش خود گذاشته است که اومتیتی و کوتینیو دو تا از اصلی ترین بازیکنان این لیست هستند و باید دید که چه اتفاقی برای آن ها رخ خواهد داد.

1470