حذف جنجالی هافبک سابق رئال مادرید از تیم ملی کلمبیا

حذف جنجالی هافبک سابق رئال مادرید از تیم ملی کلمبیا

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز هافبک اورتون اعلام کرد که از تصمیم رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی کلمبیا در مورد خط زدن وی از لیست دو بازی راهیابی جام جهانی مقابل پرو و آرژانتین دلخور است چرا که او در مرحله ریکاوری است و می توانست خودش را به موقع به این بازیها برساند.

به گزارش فوتبالی، خامس در بیانیه ای در مورد خط خوردنش از لیست کلمبیا نوشت:" با شگفت زدگی با بیانیه کادر فنی مواجه شدم که گفتند روی من حساب نمی کنند و خواستار یک ریکاوری کامل برای من شدند. باید بگویم که مراحل ریکاوری برای من خیلی وقت است که آغاز شده و فداکاری زیادی داشتم."

فدراسیون فوتبال کلمبیا جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که خامس در تست های پزشکی نشان داده که در بهترین سطحش قرار ندارد و بدین ترتیب نمی تواند در لیست قرار بگیرد و به جای وی ادوین کاردونا از بوکا جونیورز در لیست قرار گرفت.

هافبک سابق رئال مادرید اما با ابراز دلخوری از خط خوردنش گفت:" کادر فنی به من اعتماد به نفس لازم را نداد و همه چیز برایم خراب شد و این برایم بسیار ناراحت کننده است چرا که همیشه با تمام وجودم برای پیراهن تیم ملی کلمبیا بازی کردم. در حال حاضر در مرحله پایانی درمانم هستم و می توانستم به تیم ملی کلمبیا برای بازی هشتم ژوئن و بعد از ان کوپا آمه ریکا ملحق شدم."

خامس در اولین فصلش در اورتون 26 بازی داشت که با شش گل و هشت پاس گل آمار خوبی از خود ارائه داد اما با مصدومیت های زیادی مواجه شد.

4125