خامس رودریگز در مورد زمان بازنشستگی خود هشدار داد

خامس رودریگز در مورد زمان بازنشستگی خود هشدار داد

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز شرایط مشکلی را در اورتون تجربه می کند. مصدومیت ها مانع از آن شده تا ثبات کافی را داشته باشد و کیفیت لازم را در تیم انگلیسی ارائه بدهد.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز هر چند که نمی داند که در کجا قصد بازنشستگی دارد اما می گوید که زمان بازنشستگی او دور نیست. خامس در مصاحبه با فدراسیون فوتبال کلمبیا گفت:"زیاد به بازنشستگی فکر نکرده ام. نمی دانم که در کجا می خواهم بازنشسته شوم اما به نظرم زمان زیادی نمانده چرا که دوست ندارم تا سن بالایی به بازی کردن ادامه بدهم. به همین خاطر می خواهم از شرایط کنونی لذت ببرم. می خواهم یاد بگیرم و به بازیکنان جوان کمک کنم. هر چقدر که از سن 30 سال عبور کنی، زمان کمتری تا پایان فوتبالت می ماند."

وی در مورد اهداف شخصی خود هم صحبت کرد:" می خواهیم چند جام ببریم. این چیزی است که می خواهیم. کارهای مهمی با این پیراهن انجام دادیم. چرا یک جام نبرم؟  امیدوارم در تیم برتر فیفا قرار بگیرم. در سال 2014 خیلی به آن نزدیک شده بودم. فکر می کنم که 80 بازیهای ملی داشته ام که همه بازیها اهمیت بالایی داشته اند، حتی بازیهای دوستانه. وقتی این پیراهن را می پوشی باید همه تلاشت را انجام بدهی چرا که برای یک کشور بازی می کنی."

4125