رسمی؛ اسپالتی به عنوان سرمربی جدید ناپولی انتخاب شد

رسمی؛ اسپالتی به عنوان سرمربی جدید ناپولی انتخاب شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید ناپولی انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، پس از قطعی شدن جدایی گتوزو و انتخاب وی به عنوان سرمربی جدید فیورنتینا بسیاری آلگری را نزدیک به نیمکت ناپولی می‌دانستند که البته با توجه به پیشنهادهای جذاب رئال و یوونتوس امری بعید به نظر می‌رسید و حالا تکلیف نیمکت ناپولی هم مشخص شده. لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق سابق تیم‌های رم، اینتر و سمپدوریا روی نیمکت این تیم آبی‌پوش خواهد نشست.

حساب‌های ناپولی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار خبر حضور اسپالتی اشاره‌ داشته‌اند که او سرمربی جدید ناپولی خواهد بود. سایت باشگاه ناپلی هم در این رابطه نوشته: خوشحالیم که اعلام کنیم لوچانو اسپالتی از اول ماه جولای سرمربی تیم ناپولی است. لوچانو... خوش آمدی! با هم کارهای بزرگی انجام خواهیم داد.

از جمله افتخارات اسپالتی می‌توان به قهرمانی با زنیت در روسیه و ۲ قهرمانی با رم در جام حذفی ایتالیا اشاره کرد. او روی نیمکت اینتر هم توانسته بود سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و پیش از کونته هدایت نرآتزوری را بر عهده داشت.

ناپولی سال گذشته در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود اما این اتفاق نیفتاد و آن‌ها تنه سهمیه لیگ اروپا را به دست آوردند. حال باید دید اسپالتی با ناپولی در لیگ اروپا چه نتایجی کسب خواهد کرد.

1101