رفتار زشت سرمربی ناپولی: حاضر نشد به سرمربی رقیب دست بدهد!

رفتار زشت سرمربی ناپولی: حاضر نشد به سرمربی رقیب دست بدهد!

پایگاه خبری فوتبالی - اسپارتاک مسکو در روز چهارشنبه پیروزی ارزشمندی را در مقابل ناپولی با نتیجه دو بر یک کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم روس در لیگ داخلی مشکل دارد اما شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا دارد. دبل الکساندر سوبولف در نیمه اول باعث شد تا سه امتیاز برای تیم تحت هدایت روی ویتوریا در یک شب سرد در مسکو قطعی شود. ناپولی در دقیقه 64 با گل الجیف الماس به بازگشت به بازی امیدوار شد اما در نهایت نتوانستند گل تساوی را به ثبت برسانند. قطعا لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی از این شکست اصلا خوشحال نبود و البته در زمان خروج از زمین نشان داد که شخصیت پذیرش باخت را ندارد و به قول فوتبالدوستان کاملا "بی جنبه" است.

در حقیقت روی ویتوریا سرمربی اسپارتاک در پایان بازی به سمت مربی ایتالیایی رفت تا به او دست بدهد اما اسپالتی با بی توجهی به سمت رختکن رفت تا نشان بدهد که جنبه پذیرش شکست را ندارد. البته ویتوریا نه تنها ناراحت نشد بلکه خیلی خونسرد به مربی ناپولی نگاه کرد. 

اسپالتی با این رفتار نشان داد که روزهای مشکلی را سپری می کند. ناپولی اولین شکست فصلش را یکشنبه گذشته در مقابل اینتر تحمل کرد که البته در آن بازی ویکتور اوسیمن ستاره نیجریه ای این تیم با مصدومیتی شدید مواجه شد که به خاطرش حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود .لورنزو اینسینیه دیگر مصدوم تیم اسپالتی است.

4125