احتمال اخراج سرمربی ناپولی یک هفته بعد از قهرمانی در سری‌آ

احتمال اخراج سرمربی ناپولی یک هفته بعد از قهرمانی در سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود که رابطه بین لوچیانو اسپالتی و اورلیو دی لورنتیس، سرمربی و رییس باشگاه ناپولی خدشه دار شده و حالا اسپالتی آینده‌ای نامعلوم در ناپل دارد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی هفته گذشته در دیدار برابر اودینزه با تساوی یک بر یک متوقف شد، اما همین تک امتیاز کافی بود تا ناپل قهرمانی‌اش را در سری آ تثبیت کند و بعد از 33 سال دوباره اسکودتو را بالای سر ببرد. حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند که در چند روز اخیر، رابطه اسپالتی و دی لورنتیس شکراب شده و حالا گفته می شود که تنها بعد از یک هفته از قهرمانی سری آ، ممکن است اسپالتی اخراج شود!

به نقل از Corriere della sera، چند روزی می شود که اسپالتی و دی لورنتیس هیچ حرفی با یک دیگر نزده‌اند و کاملاً رابطه میان این دو فرد، شکراب شده. ناپولی اخیراً بند تمدید قراردادی که در قرارداد اسپالتی وجود داشت را فعال کرد که به این معناست اسپالتی حداقل یک فصل دیگر می تواند در ناپولی بماند. اما این سرمربی 64 ساله این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شده و کسی از سران باشگاه این خبر را به او نداده بودند. همین موضوع باعث ناراحتی و خشم اسپالتی شده و او نیز جروبحث مفصلی با دی لورنتیس داشت.

4416