چهار گزینه برای جانشینی اسپالتی در ناپولی

چهار گزینه برای جانشینی اسپالتی در ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - لوچانو اسپالتی پس از قهرمانی اسکودتو تصمیم گرفت که از ناپولی کنار برود و بدین ترتیب یکی از جذاب ترین نیمکت های سری آ در حال حاضر خالی است و قطعا خیلی ها دوست دارند که در آینده ای نزدیک هدایت این تیم را به عهده بگیرند.

به گزارش فوتبالی، کوریره دلوا اسپورت در گزارشی به چهار گزینه جانشینی اسپالتی در ناپولی اشاره کرده است. رافا بنیتز به واسطه هدایت ناپولی بین سالهای 2013 تا 2015 یکی از گزینه های اصلی است. در حقیقت این مربی با جو باشگاه ناپولی کاملا آشناست که بعد از دوران حضورش در این تیم راهی رئال مادرید شد. گزینه بعدی ناپولی نیز وینچنزو ایتالیانو است. این مربی ایتالیایی عملکرد خوبی در فیورنتینا داشته و خودش را برای فینال لیگ کنفرانس آماده می کند و بعد از این تورنمنت می تواند با رئال مادرید مذاکره کند.

تیاگو موتا از بولونیا گزینه بعدی است هر چند که باشگاه های پرشماری به دنبال استخدام این مربی هستند. موفقیت موتا در بولونیا باعث شده تا باشگاه های زیادی در ایتالیا و خارج از ایتالیا به دنبال استخدام او باشند. گزینه چهارم نیز سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو است اما مشکل این جاست که رقم فسخ قراردادش ده میلیون یوروست که بعید است که ناپولی حاضر به پرداخت چنین مبلغی شود.

4125