بوفون: عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم/ به یوونتوس مدیونم

بوفون: عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم/ به یوونتوس مدیونم

پایگاه خبری فوتبالی – جیانلوئیجی بوفون در جدیدترین گفت و گوی خود از احساسش در یوونتوس و عدم عجله برای انتخاب تیم بعدی‌اش سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، فصل فوتبال در ایتالیا به پایان رسید و تکلیف لیگ مشخص شد. حالا و پس از اتمام لیگ بحث جا به جایی بازیکنان و نقل و انتقالات مطرح است. بوفون، دروازه‌بان تیم یوونتوس که پیشتر اعلام کرده بود جدایی اش از یووه قطعی است حالا گفته عجله‌ای برای انتخاب ندارد.

بوفون در گفت و گو با La Partita del Cuore گفته: برای حضور در مسیری تصمیم می‌گیریم که بتوانم در آن انگیزه لازم را پیدا کنم. عجله ندارم که بخواهم به سرعت راه حل پیدا کنم. تمام تلاشم را کرده‌ام و در یووه همه چیز داشتم.

دروازه‌بان تیم یوونتوس که از پارما به این پیوست و یک مقطع هم در تیم پاری سن ژرمن حضور پیدا کرد درباره تعلق خاطرش به یووه در ادامه افزود: لحظاتی وجود دارد که شما نیاز داریم یک قدم عقب بروید به جای آن که یک قدم رو به جلو اما با ریسک داشته باشید. پایان درستی بود. لحظات خوبی در سال های گذشته داشتم. یووه باشگاهی بود که به من به عنوان یک جوان بها داد و از من استقبال کرد و من را باتجربه کرد. خیلی بیشتر از آن چه به یووه دادم به آن مدیونم.

1101