تصمیم غیرمنتظره بوفون: از یوونتوس جدا می شود

تصمیم غیرمنتظره بوفون: از یوونتوس جدا می شود

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس به یک تغییر نسل اساسی نیاز دارد. جدایی پیرلو از این تیم در پایان فصل قطعی است و در مورد رفتن رونالدو، پاول ندود (نایب رئیس) و فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی) صحبت می شود و حتی گفته می شود که احتمال کناره گیری آندره آ آنیلی مدیر تیم هم وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که جیانلوئیچی بوفون نیز تصمیم قطعی خود را برای ترک یوونتوس گرفته است. دروازه بان 43 ساله اعلام کرد که برای دومین بار قصد وداع با یووه را دارد. این بازیکن که در سال 2018 نیز یووه را به مقصد پی اس جی ترک کرده بود، گفت:" اینده ام مشخص است و تصمیم خود را گرفته ام. در این فصل به طور قطعی به دورانی بسیار طولانی و بسیار زیبا در یوونتوس خاتمه خواهم بخشید."

بوفون در سال 2001 با 53 میلیون یورو از پارما به یوونتوس پیوست و در آن زمان به گران ترین دروازه بان تاریخ فوتبال تبدیل شد. جیجی 683 بازی در یووه داشت که 537 گل دریافت کرد و در 322 بازی کلین شیت کرد. او با یووه ده لیگ، چهار جام حذفی و شش سوپرجام برد و حتی وقتی یووه به سری بی سقوط کرد هم به این تیم وفادار ماند. بوفون سه بار با یووه به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که در هر سه بار شکست خورد. وی در ادامه گفت:" همه کاری که می توانستم را برای یووه انجام دادم. با استقبال و برخورد گرمی مواجه شدم و حالا کاری بیش از این نمی توانم انجام بدهم. به پایان یک دوران رسیدیم و این را عادلانه می دانم."

بوفون در این باره که ایا قصد بازنشستگی دارد، گفت:"شاید ادامه بدهم و شاید بازنشسته شوم. اگر گزینه ای ایجاد شود که به من انگیزه بدهد و تجربه زندگی متفاوت را داشته باشم، در نظر خواهم گرفت. "

وی در مورد کریستیانو رونالدو هم صحبت کرد :" رابطه خوبی با او دارم. او گلهای زیادی زده است و هر سال این کار را انجام می دهد. وقتی تیمی نتایج خوبی می گیرد همه مورد انتقاد هستند."

4125