علت ماندن یوونتوس در دوره بحران از نظر بوفون

علت ماندن یوونتوس در دوره بحران از نظر بوفون

پایگاه خبری فوتبالی- جان لوییجی بوفون دروازه‌بان افسانه ای فوتبال پس از ۱۷ سال راز باقی ماندن در یوونتوس سقوط کرده به سری B را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی ، جانلوئیجی بوفون در مورد این که چرا وقتی یوونتوس به دلیل تبانی به دسته پایین سقوط کرد، با بازی در سری B موافقت کرد گفت: "در دنیایی پر از کلمات و واژه های عجیب ، این فرصتی بود برای انتقال تجربه به کسانی که علاقه زیادی به فوتبال دارند. این درس رو فقط در صورتی می‌توانستید درک کنید که شخصی در زندگی باشید که از ارزش مهمی چشم پوشی میکند و من بخاطر یوونتوس خیلی چیزها رو رها کردم. من آن زمان 28 ساله بودم، نیمی از راه حرفه ای خود را رو پشت سر گذاشته بودم، تازه قهرمان جام جهانی شده بودم و با تصمیم خودم و با قبول بازی در سری B، شانس بردن توپ طلا رو هم از دست دادم."

بوفون افسانه ای در ادامه افزود:" تصمیم من برای باقی ماندن در یوونتوس فرصتی بود برای ارسال پیامی قوی به همه نوجوانانی که علاقه زیادی به فوتبال رو دارند. در آن زمان اگر تصمیم دیگه ای میگرفتم، خیلی چیزها تغییر می کرد. اما همزمان با تصمیم خودم این اطمینان را داشتم که با رفتار خوب و سخاوتمندانه نسبت به دیگران، زندگی و کارما همه چیز را دوباره به من پس خواهد داد. اگر من امروز اینجا هستم و این حجم‌ از علاقه مردم به خودم را میبینم آن هم در تقریباً در 45 سالگی، به خاطر همان انتخاب 17 سال پیش است.

چندی پیش فدراسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی اعلام کرد جانلوییجی بوفون به عنوان سرپرست به کادر فنی آتزوری اضافه می‌شود. بوفون ۴۵ ساله که ماه قبل بازنشستگی خود را اعلام کرده بود، امروز طی مراسمی، در پست جدیدش معارفه شد و حالا در کنار لوچیانو اسپالتی سرمربی جدید آتزوری باید خود را آماده رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آلمان کنند.

۱۰۰۹