سیمئونه پس از فتح لالیگا: بهترین سال برای قهرمانی بود

سیمئونه پس از فتح لالیگا: بهترین سال برای قهرمانی بود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم اتلیتکو مادرید پس از قهرمانی به بیان نظراتش پرداخت و امسال را سالی سخت دانست.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: برای بسیاری از مردم خوشحالم. سال پیچیده‌‌ای بود و به دلیل کرونا بسیاری از مردم از دست رفتند. بنابراین قهرمانی متفاوتی باری اتلتیکو بود. سال سختی بود. مانند تاریخ‌مان. یکی از بهترین سال‌ها برای قهرمانی.

دیگو سیمئونه که آخرین بار شاگردانش سال ۲۰۱۴ جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برده‌اند در ادامه افزود: دنیا شرایط بدی دارد و امیدوارم اندکی به مردم شادی داده باشیم. ۳۲ هفته را در صدر گذراندن کاری بزرگ است. ممنون هستم. مخصوصا از کسانی که کمتر از دیگران بازی کردند. ما یک تیم با یک هدف ماندیم و در هر دقیقه از بازی‌های‌مان این گونه بودیم.

سرمربی تیم اتلتیکو در ادامه افزود: شک ندارم که مردم ممکن است از روش‌های من خسته شده باشند اما من لجباز هستم. می‌دانستم و می‌دانم که این باشگاه می‌تواند رشد کند و امیدوارم به این رشد ادامه دهد. باشگاه در حال بهبود است و کارهای بی‌نظیری انجام شده. مدیریت و مالکیت و تمام افرادی که دیده نمی‌شوند به باشگاه ثبات داده‌اند. آن‌ها همیشه این را می‌خواستند. آن‌ها اینجا نیستند تا جشن بگیرند اما به زودی یکدیگر را در آغوش می‌گیریم.

1101