تحسین رانگنیک از اتلتیکو مادرید و شخصیت دیگو سیمئونه

تحسین رانگنیک از اتلتیکو مادرید و شخصیت دیگو سیمئونه

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد به تمجید از دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد از چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم واندومتروپولیتانو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

به نقل از مارکا، رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "سیمئونه یازدهمین سال حضورش در اتلتیکو را تجربه می‎کند و او در طول این مدت با یک هویت و سبک بازی قابل فهم، توانسته جام‌های معتبری کسب کند. دیگو سیمئونه یکی از احساساتی ترین مربیان حال حاضر فوتبال اروپاست. سبک و استایلی که اتلتیکو به نمایش می‌گذارد، همیشه با انرژی خاص سیمئونه در کنار زمین همراه بوده است. او همیشه بازیکنانش را ترغیب می‌کند و دست از روحیه دادن بر نمی‌دارد. باید در هر دو بازی با این مسئله بجنگیم. بازی فیزیکی و احساسی خواهد بود. باید از نظر ذهنی در هر دو دیدار قوی باشیم."

سرمربی موقت شیاطین سرخ در ادامه افزود: "تاکنون مقابل سیمئونه بازی نکرده‌ام، اما دستاوردهایش را در 11 سال گذشته تحسین می‎‌کنم. فکر می‌کنم او اتلتیکو را به یکی از قابل احترام‌ترین باشگاه‌های اروپا تبدیل کرده است. همانطور که گفتم بی صبرانه منتظر شروع بازی هستم."

4416