رکورد جدید دیگو سیمئونه با یک برد دیگر در لالیگا

رکورد جدید دیگو سیمئونه با یک برد دیگر در لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که از سال 2011 هدایت این باشگاه را برعهده گرفته، اکنون به یک رکورد جدید در این باشگاه دست یافته است. او که سابقه فتح لالیگا در فصل 2013/14 را در کارنامه خود دارد، اکنون با پیروزی دو بر صفر مقابل سلتاویگو به رکورد 200 پیروزی در لیگ فوتبال اسپانیا دست یافته است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه 2 بر 0 سلتاویگو را شکست دهد. تیم سیمئونه که در لالیگای امسال فعلا بدون شکست بوده تا پایان هفته ششم و با دو بازی معوقه فعلا با هشت امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته هر چند که این رتبه ممکن است دستخوش تغییر شود. دیگو سیمئونه در این سال‌ها در اتلتیکو مادرید موفق بوده و توانسته که این تیم را تبدیل به یکی از برترین باشگاه های اروپا کند. او علاوه بر اینکه در فصل 2013/14 قهرمان لالیگا شد. دو بار هم در سال های 2014 و 2016 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما هر دو بار را مقابل رئال مادرید شکست خورد تا دستش از این جام کوتاه بماند. سیمئونه تمام جام های ممکن را به جز چمپیونزلیگ با اتلتیکو مادرید برده است.

دیگو سیمئونه با پیروزی مقابل سلتاویگو به 200مین بردش در لالیگا دست یافت و تبدیل به دهمین سرمربی لالیگا از نظر تعداد پیروزی شد.

1470