عکس؛ جشن قهرمانی اتلتیکو مادرید و پرتاب سیمئونه به آسمان!

عکس؛ جشن قهرمانی اتلتیکو مادرید و پرتاب سیمئونه به آسمان!

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید قهرمان رقابت های لالیگا شد و بدین ترتیب بالاتر از رئال مادرید و بارسلونا توانست لیگ فوتبال اسپانیا را با صدرنشینی به پایان برساند. پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی اتلتیکو مادرید و وایادولید و قهرمانی روخی بلانکو در لالیگا، بازیکنان این تیم بسیار خوشحال شدند و بدین ترتیب جشن قهرمانی را در زمین وایادولید برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جالب ترین صحنه ها، مربوط به بالا و پایین انداختن دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید توسط بازیکنان است. ال چولو برای دومین بار به همراه اتلتیکو مادرید توانست قهرمان لالیگا شود و اکنون به نظر می رسد که کار بزرگی را انجام داده است. البته در این فصل، رئال مادرید و بارسلونا شرایط خوبی را نداشتند و نتوانستند آنطور که باید و شاید در لالیگا عمل کنند.

بازیکنان اتلتیکو مادرید همچنین پس از بازی و قهرمان شدن در لالیگا، در زمین مسابقه با هم عکس یادگاری گرفته و بدین ترتیب قهرمانی را جشن گرفتند.

از طرفی لوئیس سوارز هم که پس از پایان بازی در زمین اشک ریخته بود و با خانواده اش تماس گرفته بود. در رختکن با یکی دیگر از بازیکنان اتلتیکو مادرید که مارکوس یورنته بود عکس یادگاری گرفت و ابراز خوشحالی کردند.

1470