تمجید دیگو سیمئونه از عملکرد درخشان لوئیس سوارز

تمجید دیگو سیمئونه از عملکرد درخشان لوئیس سوارز

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید با درخشش لوئیس سوارز گرانادا را در هم کوبید. دیگو سیمئونه از عمکلرد شاگردانش راضی بوده و از درخشش لوئیس سوارز خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه بعد از بازی درمورد لوئیس سوارز گفت: "دو گل او برای من نکته‌ی برجسته نبود ، اما پاس های گل ، دویدن و حرکات او خوب بود. این تغییرات با قدرت ماركوس ، كیفیت ویتولو ، عملکرد خوب توماس پارتی اتفاق افتاده است و سوارز می داند كه چه کاری باید انجام دهد، ما برای تیم بازی می كنیم. این به کار ما، صمیمیت تیم ما و امنیت بازیکنان بستگی خواهد داشت. انرژی تیم آزاد شد. ورود یک بازیکن مهم تیم را بهبود می بخشد ، اما تیم قبلاً هم بسیار خوب کار می کرد. اکنون ما مثل همیشه بازی به بازی ادامه خواهیم داد.

ال چولو در ادامه افزود:" ورود سوارز یک رقابت داخلی بسیار خوب ایجاد می کند و اگر 23 بازیکن دقایقی را که می خواهند بازی کنند، قبول کنند ، من مطمئن هستم به خوبی رقابت خواهیم کرد. از نظر من ، وقتی صحبت از ساخت یک تیم می شود ، به دنبال مردانی می گردم که می دانند چگونه عمل کنند، چه وقتی که بازی می‌کنند و چه وقتی که بازی نمی‌کنند. تیم های عالی به همین شکل تشکیل می شوند. این همان چیزی است که به شما امکان می دهد گزینه های بیشتری داشته باشید. این چیزی است که ما فصل به فصل به دنبال آن هستیم."

1470