ترکیب احتمالی فرانسه با بازگشت بنزما؛ خط حمله مهارنشدنی

ترکیب احتمالی فرانسه با بازگشت بنزما؛ خط حمله مهارنشدنی

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز رسمی نشده است اما به نظر می رسد که کریم بنزما بمب لیست دیدیه دشان برای یورو خواهد بود. در حقیقت هر چند که تا چند روز پیش چنین اتفاقی غیرممکن به نظر می رسید اما در ساعات اخیر شرایط تغییر پیدا کرده است و بنزما در لیست تیم ملی کشورش برای یورو حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، بنزما یک بازیکن بی نظیر برای تیم فوق العاده ایست که با خط حمله پرقدرتش یکی از مدعیان قهرمانی اروپا خواهد بود. در حقیقت دشان یکی از بهترین نسل های تاریخ فرانسه را در اختیار دارد و بنزما که بهترین فصل دوران فوتبالش را در رئال داشته می تواند قدرت هجومی این تیم را دوچندان کند.

در واقع بنزما در خط حمله تیم ملی فرانسه می تواند در کنار کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان قرار بگیرد. خط حمله ای سرعتی، باکیفیت که می توانند گلهای پرشماری را به ثبت برسانند و قهرمانی را به رئال مادرید برسانند.

خط حمله تیم ملی فرانسه را هم ستارگانی نظیر پوگبا و کانته تشکیل می دهند که رابیو از یووه می تواند این  خط هافبک را تقویت کند. البته نباید از خط دفاعی تیم ملی فرانسه غافل شد: کیمپبه و واران در قلب خط دفاعی که پاوارد و لوکاس هرناندز در دو جناح آنها را تکمیل خواهند کرد. لوریس هم درون دروازه قرار می گیرد.

اما نیمکت تیم ملی فرانسه نیز مملو از ستارگان خواهد بود، از اوپامکانو گرفته تا اندومبله، کومان، دمبله، لمار، فکیر، ژیرو و بن یدر که اکثر آنها فصل های درخشانی داشته اند.

4125