روزی که بنزما در آخرین ال کلاسیکوی خود هت‌تریک کرد

روزی که بنزما در آخرین ال کلاسیکوی خود هت‌تریک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یک سال از روزی که کریم بنزما برای آخرین بار در ال کلاسیکو بازی کرد، می گذرد.

به گزارش فوتبالی ، کریم بنزما در حال حاضر در الاتحاد عربستان حضور دارد و در این تیم بازی می کند. ستاره فرانسوی سال گذشته در چنین روزی در ترکیب رئال مادرید مقابل بارسلونا قرار گرفت و در ال کلاسیکویی که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد به میدان رفت.

در نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا در فصل 2022/23، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند. در بازی رفت بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد با نتیجه بر صفر به پیروزی برسد و رئال مادرید را شکست بدهد.

در بازی برگشت که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد، رئال مادرید طوفان به پا کرد و موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد. عملکرد کریم بنزما در آن بازی فوق العاده بود و موفق شد سه گل به بارسلونا بزند و هت تریک کند. گل دیگر رئال مادرید را وینیسیوس جونیور به ثمر رساند.

رئال مادرید فصل گذشته قهرمان جام حذفی اسپانیا شد اما در رقابت های لالیگا قافیه را به بارسلونا باخت و شاگردان ژاوی فصل قبل قهرمان رقابت های لالیگای اسپانیا شدند.

بنزما در تابستان قبلی راهی الاتحاد عربستان شد و رئال مادرید پس از آن هنوز یک مهاجم تراز اول نخریده است. به نظر می رسد که امباپه قرار است به رئال مادرید بیاید و تبدیل به یک مهاجم نوک شود.

1471