واکنش مهاجم اسبق رئال مادرید به عملکرد ضعیفش در لیگ عربستان

واکنش مهاجم اسبق رئال مادرید به عملکرد ضعیفش در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در تابستان گذشته مسیر فوتبالش را تغییر داد و پس از چهارده سال از رئال مادرید جدا شد تا به باشگاه الاتحاد عربستان ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، بنزما با هدف دریافت دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به عربستان رفت اما در 9 ماه اخیر اصلا در الاتحاد موفق نبوده است.  برنده توپ طلای 2022  عملکرد ضعیفی در الاتحاد داشته است و تغییر مربی و حضور گایاردو به جای نونو سانتو هم شرایطش را تغییر نداده است.  وی حالا در گفتگو با رسانه های عربستان در این باره صحبت کرد که چرا در الاتحاد نتوانسته درخشش خود را در رئال مادرید تکرار کند:" دلیلش این است که الاتحاد، سبک بازی یکسانی ندارد و بازیکنان تیم و خود تیم نیز متفاوت هستند.  در اولین فصلم حضور دارم و به کمک نیاز دارم. نمی توانم به تنهایی برنده شوم. به بازیکنان بیشتر و چیزهای بیشتری نیاز است. فعلا منتظرم پایان خوشی داشته باشم و پیروز شوم." 

بنزما در مورد شایعات پیرامون جدایی خود از الاتحاد نیز صحبت کرد:" هر روز شایعاتی در مورد من و انتقالم مطرح می شود. برای من مهمترین چیز این است که روی کارم در این جا تمرکز داشته باشم. ببینیم در آینده چه می شود." 

بنزما در سال 2024 هنوز موفق به گلزنی نشده است و الاتحاد نسبت به فصل گذشته هم عملکرد ضعیف تری داشته است.

4125