محمد نادری، باندپیچی شده در دربی (عکس)

محمد نادری، باندپیچی شده در دربی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق پرسپولیس در شرایطی مقابل تیم سابق خود به میدان رفت که مشخص بود که مصدومیت‌هایی را هم پیش از انجام بازی گذرانده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از پرکارترین بازیکنان دربی 95 بدون‌شک محمد نادری بود؛ مدافع سابق پرسپولیس که به دنبال آن بود پس از یک دربی ضعیف در بازی رفت لیگ بیستم، جبران مافات کند و بتواند در ترکیب تیمش مثمرثمر حاضر شود؛ او دوندگی زیادی داشت و توپ‌گیری‌های فراوانی را هم انجام داد و چند بار از کانال راست دفاع پرسپولیس نفوذ هم کرد اما ثمری نداشت.

در مقابل در فاز دفاعی هم نادری بارها مقابل حملات پرسپولیس توانست ایستادگی کند و البته آن تکل جنجالی آخر بازی را هم او زد تا بازی به خشونت کشیده شود؛ مدافع آبی‌ها یکی از بهترین‌ها در جمع شاگردان فرهاد مجیدی در دربی 95 بود.

نکته جالب‌توجه شکار عکاسان از لحظه یکی از تکل‌های او در جریان بازی شب گذشته است که باندپیچی پاهای مدافع سابق پرسپولیس را نمایان می‌کند و نشان می‌دهد که او پس از آسیب‌دیدگی در آسیا، تلاش زیادی را برای بازگشت به زمین انجام داده و علی‌رغم عدم بهبودی صددرصدی مصدومیت خود با نظر فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال به کار گرفته شده است.

7474